Autólízing Németország

  • DECOTEXT
  • DECOTEXT profilkép
  • Nem elérhető
  • Platinum Member
  • Platinum Member
  • Messziröl jött ember túl késön ér ide!
Több
8 éve 8 hónapja #39591 Írta: DECOTEXT
DECOTEXT válaszolt a következő témában: Autólízing Németország

Kedves Mikulino!
Félreértetted! A lizingnél van (lehet) km korlát, de lehet úgy is lizingelni, hogy a szerződésedben benne van, hogy ha lejár a lizing akkor átveszed a kocsit! Ha átveszed, az az megveszed, akkor a tulajnak mindegy, hogy mennyit raksz bele. Amúgy a cserés lizingnél (lejártakor új kocsi) szokot mindig bizonyos korlát lenni! Egyébként érdeklődj a cégednél is, mert a cégeknek szokott lenni kedvező kondiciója a kereskedőkkel, vagy a bankokkal! A mi cégünk akkor 18%-ot kapott az újárból, s ezért a kocsi még lizingelve is olcsóbb volt, mint ha kp. újként veszem!

Ezért írtma, hogy mindent meg kell rágni! Van olyan is, hogy a cég lizingel a dolgozónak
úgy, hogy a dolgozó fizeti a lizinget a fizetéséből Ennek ellenére a cég leírja az adójából s így mindenki
jól jár (csak az adóhatóság nem).... Vannak szuper jó opciók, de olyan is van amit itt lejjebb
irtak, hogy szivás is lehet!

DCT

Kérjük, hogy Belépés vagy , hogy csatlakozhass a beszélgetéshez!

Több
8 éve 8 hónapja #39593 Írta: gejza
gejza válaszolt a következő témában: Autólízing Németország

Na azért csurran-cseppen az adóhivatalnak is... A dolgozó ugyanis nem a fizetéséböl fizeti azt ténylegesen, hanem természetbeni juttatásként kapja (Geldwerter Vorteil) és adózik utána. Cégautónál jellemzöen az autó lista(!!!)árának 1%-át ráteszik havonta a bruttódra, az alapján számolják az Einkommenssteuert (adóalap megemelkedik) plusz még hozzáadják a lakás-munkahely út km.költségét is, mert az ugye az adóhivatal szerint privát "szórakozás". Ha jó messziröl jársz dolgozni, akkor ez így együtt már elég szép summa. Nekem ez középkategóriás autóknál jellemzöen havi 2-400 eurót jelent a nettómból mínuszban.
Persze nem panaszkodnék, mert cserében egyetlen fillér autóköltségem sincs ezen kívül, a cég fizeti a lízinget, a szervízt, gumit, a benzint, autómosást, biztosítást, adót, autópályadíjat - egy szóval mindent még a privát nyaralásom alatt is.Söt, ahol én dolgoztam, sehol nem kellett a mahlzeit kolléga által említett önrészeket sem fizetni, max. akkor, ha részegen, bedrogozva, jogsi nélkül csináltam volna "bulit".
Mondjuk nekem a munkakörömmel járt ez az extra, tehát már felvételnél szerepelt a béralkuban, de a kedvenc cégemnél bárki kérhetett a fizuja egy része "helyett" így autót, és nagyon sokan éltek is a lehetöséggel. Náluk persze jellemzöen max. kompaktkategória jöhetett szóba, két három gyártmány néhány típusából lehetett választani és a céges autóparkhoz igazodva kötött volt a szín: fekete, fehér, szürke, ezüst. Cserébe még céges logó sem volt az autón.
Nekem meg legtöbbször a max. havi lízingdíj volt megállapítva, kérhettem sokkal drágább autót is, de akkor a lízingdifferenciát már ténylegesen a fizumból be kellett befizetni a cégnek. Nekem viszont kötelezö volt a céges logó az autó farán, kb. kétbélyegnyi méretben :-)
Szóval igen elönyös dolog az a céges autó, normális feltételek mellett.

Milchreis wird super lecker, wenn man es kurz vor Ende der Garzeit durch ein saftiges Steak ersetzt.....

Kérjük, hogy Belépés vagy , hogy csatlakozhass a beszélgetéshez!

Több
8 éve 8 hónapja #39614 Írta: mahlzeit
mahlzeit válaszolt a következő témában: Autólízing Németország

Jah, ez a lizing amit irsz ez ugy megy, hogy a ceg beepiti a munkavallalo juttatasi csomagjaba..
Nalunk megvoltaka juttatasi csomagok es ezen felul volt egy nagy rakas ceg altal kijart kedvezmenylehetoseg. Ennek egyresze volt ha valaki akart lizingelhetett a cegen keresztul autot, de mivel ez mar a juttatasi csomagon feluli dolog volt, a lizingkoltseget visszaharitottak a munkavallalora. A kedvezmeny az volt benne, hogy a lizing ara nem annyi volt, mintha te bemennel egy lizingceghez. Attol joval olcsobb volt. Ellenben lehetett azert a lizingceggel kuzdeni. Voltak rendszeres atvizsgalasok, ahol a legkisebb karcolasokat is kijavittattak. Biztositas volt, de volt onresze! Ha valaki uj autot akart meg igy is megerte osszessegben. En vegul egy hasznalt mellett dontottem, mert volt egy 3 eves lizingperiodus ami alatt kvazi roghoz kotodott az ember a munkavallalojanal.

Kérjük, hogy Belépés vagy , hogy csatlakozhass a beszélgetéshez!